lördag 12 december 2009

Oj vad tiden går!

Känns som att jag aldrig kommer mig för att skriva här numera. Får försöka skärpa mig!

Tänk att det är Lucia imorgon! Tiden går så vansinnigt fort. Om ganska precis en månad är det dags för mina minimonster att börja på förskolan. Hur i hela friden har de hunnit bli så stora? Ska bli skönt att de får gå på samma avdelning i alla fall. Tror nog att i alla fall lillan kan tycka att det är en trygghet att ha storebror i närheten hela dagen.

Imorgon har vi middagsfrämmande. Det ska bli roligt plus att barnen får lite kompisar att leka med. Kanske får jag Leo att somna tidigare då? Han har tagit som vana att inte somna före 21 vilket jag finner föga roligt. Hinner ju inte med något på kvällen då han somnar så sent.

Nä nu ska jag krypa upp i soffan med ostkrokar och coca cola!

Inga kommentarer: